Naberte

Nabrat svalovou hmotu je cílem nejen mnoha teenagerů, ale také mužů v pokročilejším věku, u nichž začíná docházet k postupné narůstající nadváze, ochablosti svalstva, zhoršujícímu se zdravotnímu stavu a nespokojenosti se svým vzhledem. Díky tomu, že člověk začíná s tréninkem proti nějakému odporu (rezistenční trénink), a může to být jak trénink s vlastním tělem nebo s nějakým externím závažím, svaly na tyto podněty začnou rychle reagovat. Tělesný vzhled se proto začne v prvních měsících měnit kýženým způsobem, což je rozhodně žádoucí.

Pro ženy znamená nabrání svalové hmoty především zpevnění postavy, zbavení se některých problematických partií (typicky zadek, ochablé ruce, stehna, břicho) a pochopitelně lepší pocit ze sebe sama. Ruku v ruce s tím jde i zlepšení celkové fitness úrovně, tedy kondice. Vhodné je doplnit rezistenční trénink nějakým aerobním tréninkem. Nicméně trénink proti nějakému odporu by měl zůstat dominantní formou pohybu.

       Co Vám mohu nabídnout                                                                       

     →    zhodnocení vhodnosti tréninkového plánu ZDARMA

     →    posouzení techniky cviků podle videa nebo naživo ZDARMA

     →    doporučení vhodných alternativ ZDARMA

Především se pak vynasnažím splnit Váš individuální cíl. Pro někoho to může být právě dosažení trvalé hmotnosti, někdo jiný má ambice prosadit se v nějakém kolektivním sportu (fotbal, hokej, házená, basketbal…) a za tím účelem je zapotřebí zlepšit svou kondici a silové schopnosti nebo v individuálním sportu (kulturistika, silový trojboj, fitness…), kde jsou nároky na vzhled nebo sílu prvořadé.